Wild 'N Out
Wild 'N Out
  • 581
  • 2 160 380 744

Video

NHẬN XÉT

  • Thozamile Sanele
    Thozamile Sanele Phút trước

    See That Hug @ 17:04? That's LOVE Man❤️❤️❤️😭

  • Awesome SK55
    Awesome SK55 3 phút trước

    4:07 that's a whole another mood

  • Niiadjei Anang
    Niiadjei Anang 4 phút trước

    Big Mac funny asf 😂😂😂😂

  • Lacey Fabrics
    Lacey Fabrics 5 phút trước

    Is karlous back ??? They need him on this show

  • Bryson Bell
    Bryson Bell 6 phút trước

    Bru wanted tht pie😂

  • My Ears Got Youth System
    My Ears Got Youth System 6 phút trước

    DC's word was too hard to turn into bars!

  • Ms Cherry
    Ms Cherry 9 phút trước

    Hitman is hella fine 🔥 😍

  • Izabella Diaz
    Izabella Diaz 10 phút trước

    whats up with their eyes??

  • mokhtar Deymani
    mokhtar Deymani 11 phút trước

    ترجمة بلعربيه

  • mokhtar Deymani
    mokhtar Deymani 11 phút trước

    برنامج رائع جدا جدا

  • Rico Thomas
    Rico Thomas 11 phút trước

    8:07 AHHHHHHHHHHHHHHHHHH

  • Ari FYI
    Ari FYI 12 phút trước

    This is the best pie or die episode everybody killed it while showing their own personality whether they were pied or not this why I love wild n out it’s so fun bro♥️

  • TheBlack SnowBunnii
    TheBlack SnowBunnii 15 phút trước

    E-man studied that word and told DJ D-wrek to give it to him.....

  • itz_ GachaArii
    itz_ GachaArii 16 phút trước

    Emmanuel should have defiantly hit dj wreck with a pie

  • Jailah Kador
    Jailah Kador 16 phút trước

    I love you funny Mille songs

  • Trinee Co
    Trinee Co 16 phút trước

    😂😂😂🤣🤣😂😂 these ppl so talented omg

  • Patch
    Patch 16 phút trước

    Oh hell nah they not even using the words right but its still 🔥😂

  • Chell 4ever
    Chell 4ever 17 phút trước

    bro where do they find these words

  • Yvette Archer
    Yvette Archer 18 phút trước

    Hitman is toooooo creative dammmm😍😍😍😍😍😍Emmanuel yessss babbyyyyy

  • Apollo Scruggs
    Apollo Scruggs 19 phút trước

    Emmanuel !!!!

  • Vietphong Ton
    Vietphong Ton 19 phút trước

    2:45 for Emmanuel

  • TrevonRunItUp TV
    TrevonRunItUp TV 23 phút trước

    Lmao “don’t touch me, I don’t trust you” but I can’t lie but Emmanuel had the best one, both clips and hitman was good but funny at the same time

  • Carlos brock
    Carlos brock 23 phút trước

    Ayo bro was still eating the pie at the end had we weak af mf was grubbin 💀🤣and the way he pulled out a fork in the beginning 🤦🏾‍♂️😭

  • Isaac Thomas
    Isaac Thomas 23 phút trước

    I complimented Clips for that on instagram, and he dm'ed me back!!!

  • True Black Knight
    True Black Knight 24 phút trước

    I see my meds over here eating Hood pies them bitches a number whipped cream in a pie pan 💯🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • riku5111
    riku5111 24 phút trước

    That man eating shaving cream

  • itz_ GachaArii
    itz_ GachaArii 25 phút trước

    WOOH Emmanuel did it!😆😂

  • Girum_nuru
    Girum_nuru 25 phút trước

    Wow y'all hoes better like this comment

  • Kalil H
    Kalil H 26 phút trước

    WILD N OUT has NO chill bruh every time Emmanuel or DC get up there they get them a long ass word 😂😂😂LMFAO

  • Jerm Chillen
    Jerm Chillen 27 phút trước

    Whole time he eating razor cream lol

  • Lighting X
    Lighting X 27 phút trước

    King Bach in the sword fight killed

  • Alexandria Steward
    Alexandria Steward 27 phút trước

    Emmanuel shoes fire 🔥

  • Dan Dillinger
    Dan Dillinger 28 phút trước

    D.c aint funny. Just stupid and really needs material badly

  • Aoifee Schiffer
    Aoifee Schiffer 28 phút trước

    waaaaiiiittt... Emmanuel Hudson didn't get pied???????

  • Arthur Morgan x
    Arthur Morgan x 28 phút trước

    Nobody knows what these words mean

  • Nick Garcia
    Nick Garcia 28 phút trước

    3:02

  • Sangone Sene
    Sangone Sene 29 phút trước

    Damn dat shit funny az hell

  • Ms Djidji
    Ms Djidji 30 phút trước

    Dc and Emmanuel always make me laugh 🤣🤣😭😭😂😂

  • badbaby k
    badbaby k 32 phút trước

    I love wild 'N out so much💝😘

  • LaMarques Robinson
    LaMarques Robinson 32 phút trước

    Nick rap should've had a bell

  • Diana Santiago
    Diana Santiago 34 phút trước

    AYYYE FUNNY MIKE AYEE

  • Raaj Champia
    Raaj Champia 35 phút trước

    You Need To Hard Strugle .....

  • theDigitalnoob
    theDigitalnoob 35 phút trước

    Chico was disgusted in the back 00:30😂

  • Keli Smith
    Keli Smith 35 phút trước

    Lol 😂😂😂

  • chewie
    chewie 36 phút trước

    Lol always give dc fly really hard words

  • Raaj Champia
    Raaj Champia 38 phút trước

    Funny it To .....

  • Kobi Levi
    Kobi Levi 39 phút trước

    Chico looks like a looney tune😂😂

  • Raaj Champia
    Raaj Champia 39 phút trước

    Funny it To ......

  • Bad Vibes
    Bad Vibes 41 phút trước

    Emmanuel actually didn’t get a pie for once!!!!🤣😭

  • yellowrose7
    yellowrose7 42 phút trước

    Eman in da bit!!! Love he!!!💚

  • 〽Memphis Manee 〽
    〽Memphis Manee 〽 44 phút trước

    Mane why was I crossing my fingers hoping Emmanuel get it right 😂😂

  • aviwe dangazele
    aviwe dangazele 44 phút trước

    So are we gonna pretend as if we didn't see Emmanuel murdering that word 🔥🔥🔥

  • Duong kuac
    Duong kuac 46 phút trước

    Yo gave him (Denzel) the easiest part thu Zenith huh 😂😂

  • aviwe dangazele
    aviwe dangazele 46 phút trước

    Damn!! this was the best "Pie or Die " I've ever watched 🔥🔥🔥

  • Styles P'yall
    Styles P'yall 48 phút trước

    Best Pie or Die In wild ‘n out history?

  • Ryan
    Ryan 49 phút trước

    Juice wrld needs to be on here

  • Toluwalashe Ogunleye
    Toluwalashe Ogunleye 50 phút trước

    I was not expecting that Rushing home part... Lmao

  • AA soccer reaction
    AA soccer reaction 52 phút trước

    Emmanuel be getting the hardest words

  • Raaj Champia
    Raaj Champia 52 phút trước

    Funny it To .....

  • Raaj Champia
    Raaj Champia 53 phút trước

    Funny it To .....

  • Mrage1976
    Mrage1976 53 phút trước

    Big man pulled out a fork 🍴🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣

  • Raaj Champia
    Raaj Champia 54 phút trước

    Funny it .....

  • Jupiter's Light
    Jupiter's Light 55 phút trước

    Bro said 'for two of us' hitman a baller lol

  • Raaj Champia
    Raaj Champia 57 phút trước

    Funny it.....

  • LaMarques Robinson
    LaMarques Robinson 58 phút trước

    They all went ham

  • Trinity Jade life
    Trinity Jade life 59 phút trước

    Ok Emanuel killing it ok .

  • Ashley & Christaldo
    Ashley & Christaldo 59 phút trước

    You will be successful who ever read this Have a bless day y'all GOD bless you guys. 🙌🙏 👇 🙏↖️

  • alex
    alex 59 phút trước

    Fuck, I’ve been waiting for eman to kill this game. They always be giving him the craziest words. And this time he came ready!!

  • Ermehgerd
    Ermehgerd Giờ trước

    Mans said, “I dont trust yall, get off of me!” 🤣

  • Josy Ebony
    Josy Ebony Giờ trước

    Emmanuel: get off me, I don't trust y'all, I died 😂😂😂😂😂😂🤣

  • Raaj Champia
    Raaj Champia Giờ trước

    Fuuny it....

  • Emre C
    Emre C Giờ trước

    Daaaammmnnnn!!!! Emmanuel killeeeddd it!!! 🔥🔥🔥🔥😂👍

  • James Udemezue
    James Udemezue Giờ trước

    If you are a fan from Nigeria leave a like please...

  • Raaj Champia
    Raaj Champia Giờ trước

    Funny it to....

  • William Mbongolwane
    William Mbongolwane Giờ trước

    They gave Eman a difficult word and he got it right🔥🔥🔥

  • Janovesse Orange
    Janovesse Orange Giờ trước

    I use to watch their videos all the time on you tube. I can't believe How much they have grown!!! Stunning 😍😍😍

  • Summer B.
    Summer B. Giờ trước

    This (___) is shorter than beer Rose pony tail.... I'm dead omg.

  • Byron Dial
    Byron Dial Giờ trước

    "Cause the thing went oooh ooh ooh and an ahh ahh ahh and an errrrrrr"