LEARNING HOW TO SKATEBOARD TO IMPRESS A BOY

Chia sẻ
Nhúng
  • Xuất bản 07 Th11, 2019
  • this is embarrassing honestly
    ✩ MY PODCAST ✩
    ✭ listen on SPOTIFY: bit.ly/StupidGeniusShow
    ✭ listen on APPLE PODCASTS: bit.ly/StupidGeniusPod
    ✭ or just search "Stupid Genius" on spotify, apple podcasts, or wherever else you get your podcasts...
    ✭ podcast merch NOW AVAILABLE: shopemmachamberlain.com/products/stupid_genius_podcast_hoodie
    ✩ MERCH ✩
    ✭ shopemmachamberlain.com
    ✩ MY SOCIAL MEDIA ✩
    ✭ instagram: emmachamberlain
    ✭ twitter: emmachamberlain
    ✭ snapchat: www.snapchat.com/emmachambie
    ✭ spotify: open.spotify.com/user/emmachambie
    ✭ tik tok (lol): emmachambie
    I LUV U,
    -emma chamberlain
  • Giải tríGiải trí

NHẬN XÉT • 13 037

  • Arya Stark
    Arya Stark 9 giờ trước

    I kinda feel sad that you weren't able to share much of your relationship with Ethan. I just wished you were as free as right now when you were together
    :( you look happy now and I hoped we, your viewers, saw that part of your relationship with him too :(

  • Leilani Love Rodriguez
    Leilani Love Rodriguez 11 giờ trước +1

    Emma-“ I don’t care”
    Also Emma- “I kinda want it”
    lmaoooo🤣🤣

  • Leilani Love Rodriguez
    Leilani Love Rodriguez 11 giờ trước +2

    This is how many times she interrupted her own sentence...... lmao
    |
    |
    |
    |
    |
    |

  • Matt
    Matt 12 giờ trước

    fuck you emma

  • TBM Tasty
    TBM Tasty 13 giờ trước

    poser

  • Parker Nugent
    Parker Nugent 15 giờ trước

    this hurts

  • Tanya Chorny
    Tanya Chorny 16 giờ trước

    Ethan scatebord's ...

  • Zech Jay
    Zech Jay 19 giờ trước

    Big head effect gave me spanky vibes

  • Z- Gh0st
    Z- Gh0st Ngày trước

    Bro my fucking brother sent me this video just because I like this guy and I skate

  • FLux
    FLux Ngày trước

    Literally from skater girl fit to another skater girl fit.

  • FLux
    FLux Ngày trước

    Pickle Rick

  • Ashton Slydell
    Ashton Slydell Ngày trước +1

    Us skaters hate it when people think that we brake peoples harts and say bitch every fucking sentence.

  • Reese and Abby vloggs
    Reese and Abby vloggs Ngày trước

    Haha I love your videos

  • rob ert
    rob ert Ngày trước +1

    Kader lol

  • Anatoly Vasily
    Anatoly Vasily Ngày trước

    Lol!

  • Zinx
    Zinx Ngày trước

    8:23 OMG I HEAR A MOUSE

  • Sour PineApple
    Sour PineApple Ngày trước

    No hating or anything, Great vid, But like 90 percent of the time ur playing with your hair like relax

  • Meniya Person
    Meniya Person Ngày trước

    Y’all ..... Ethan skates 😼
    HE HAS NOT LEFT THE CHAT

  • Tom Adamo
    Tom Adamo Ngày trước +1

    Penny boarding is harder than riding an actual board

  • Pooja Bhatia
    Pooja Bhatia 2 ngày trước +1

    Aaron must have blushed SO MUCH watching this. HE'S SUCH A CUTIE!!!!!!!

  • Rose M
    Rose M 2 ngày trước

    Ethan skates.......now you figure it out

  • Johnny_ Knxn
    Johnny_ Knxn 2 ngày trước

    Fucking poser 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

  • Linda Jordan
    Linda Jordan 2 ngày trước +12

    Everyone: " Ethan laves the chat"
    Me: " Ethan skates y'all !"

  • SecretFN
    SecretFN 2 ngày trước +1

    holy shit emma your hot

  • nuvvijaxshrek shrekisbae,besidestheother5husbands

    There is a nepolean dynamite animated show...

  • Aisha Saleh
    Aisha Saleh 2 ngày trước

    Marko?

  • Suzy Mendez
    Suzy Mendez 2 ngày trước

    Skater boys and baseball boys are everything 😎❤️

  • Princess
    Princess 2 ngày trước

    OMG PICKLE RICK IM CRYING

  • Hamish124
    Hamish124 2 ngày trước

    But does Ethan skate 🤔

  • m n
    m n 2 ngày trước

    AaRoN HuLL

  • Toys & Toys
    Toys & Toys 3 ngày trước

    EMMA CHANGES FOR BOIS YASSSSSSSSSSSSS.

  • Vicky F. Garcia
    Vicky F. Garcia 3 ngày trước

    THIS IS SO WHOLESOME

  • Epic Manas
    Epic Manas 3 ngày trước

    bruh

  • Ellee risks
    Ellee risks 3 ngày trước

    heyy

  • ethandixon
    ethandixon 3 ngày trước

    Nobody:
    Emma: “fuck u I feel like you’re judging me when I know you’re not”

  • blah blah
    blah blah 3 ngày trước

    and suddenly i got the urge to skate

  • Giselle Garchitorena
    Giselle Garchitorena 3 ngày trước

    aaron hull

  • Mid Night
    Mid Night 3 ngày trước

    Skater boys don’t like chubby girls xx

  • GGM Zef
    GGM Zef 3 ngày trước

    He was a skater boy she said see you later boy he wasn't good enough for her

  • lili liepina
    lili liepina 3 ngày trước

    Ooooo Emma gotta crush 💕

  • Nicole Mosley
    Nicole Mosley 4 ngày trước

    Girl aaron likes u for u dont change sis

  • Hannah Martinez
    Hannah Martinez 4 ngày trước

    I think that silver car is from back to the future

  • Carola •
    Carola • 4 ngày trước

    emma literally bought a skateboard just to impress a guy hahaha

  • Jesus Zacari
    Jesus Zacari 4 ngày trước

    You guy can skate every day

  • Nick Garza
    Nick Garza 4 ngày trước

    wear a helmet. Only 10% of skaters wear helmets, which is not surprising because most skaters are young, and most young people are arrogant, self conscious, and reckless. Think you get what I’m saying.

  • Mallery Correa
    Mallery Correa 4 ngày trước

    ¨If a guy wants you to change for them... DON´T EVER F*****G TALK TO THEM AGAIN!!!¨

  • McKinley Smith
    McKinley Smith 4 ngày trước +1

    does aaron hull skateboard?

  • Kendra m
    Kendra m 4 ngày trước

    are you still friends w the Dolans and James? haven't seen all of you guys together..

  • John Pappadopoulos
    John Pappadopoulos 4 ngày trước +3

    She tryna fuck with kader yall

  • 3rd_PLAGUE __
    3rd_PLAGUE __ 4 ngày trước

    At least she doesn’t push mongo

  • Sophia Wilson
    Sophia Wilson 5 ngày trước +4

    i’m sorry but literally everything you said in this video was soooo relatable

  • Liza Perkins
    Liza Perkins 5 ngày trước +1

    Emma don’t change

  • Sashaaa
    Sashaaa 5 ngày trước

    Ethma?
    🥺💔.

  • kaleigh tuntland
    kaleigh tuntland 5 ngày trước

    it’s 100% aaronhulll

  • Mallory Johnson
    Mallory Johnson 5 ngày trước

    i’ve never related more to a video in my life . being in to skater boys and surfer dudes 😂

  • Aubrie Meehan
    Aubrie Meehan 5 ngày trước

    Emma likes skater boys but I like soccer boiiisss

  • blake ellis
    blake ellis 5 ngày trước +1

    Honestly doubt he would give a shit lol.
    Honestly id prefer a girl that doesn't skate.. skating comes with alot of scrapes and bruses. And I prefer soft and smooth skin...
    And I used to skate btw

  • Brooklynn Baum
    Brooklynn Baum 5 ngày trước

    #aaron

  • Joori Alwazzan
    Joori Alwazzan 5 ngày trước +3

    R we all going to pretend like we don’t know it’s Ethan..srry it just had to be said

  • John Kavyrosqy
    John Kavyrosqy 5 ngày trước

    I'm impressed