Emma Chamberlain Gets Ready for the Louis Vuitton Show | Vogue

Chia sẻ
Nhúng
  • Xuất bản 02 Th10, 2019
  • While in Paris for fashion week, Emma Chamberlain browses Instagram and gets dressed head-to-toe in Louis Vuitton before heading out to see the Spring 2020 collection.
    Still haven’t subscribed to Vogue on VNclip? ►► bit.ly/vogueyoutubesub

    ABOUT VOGUE
    Vogue is the authority on fashion news, culture trends, beauty coverage, videos, celebrity style, and fashion week updates.
    Emma Chamberlain Gets Ready for the Louis Vuitton Show | Vogue
  • Giải tríGiải trí

NHẬN XÉT • 2 682

  • Riley Seawell
    Riley Seawell 2 ngày trước

    merci beaucoup means thanks a lot btw... I took French for two years

  • Nouf m
    Nouf m 4 ngày trước

    she’s so cuteeee!

  • Ana Melendez
    Ana Melendez 5 ngày trước

    bruh i cant get over those jeans

  • Lamia Biçer
    Lamia Biçer 5 ngày trước

    #proud

  • Anahi Diaz
    Anahi Diaz 6 ngày trước

    6:36 her wallpaper 😭💀💀

  • Taylor Barnes
    Taylor Barnes 6 ngày trước

    doesn't she sound like camila cabello? just listen. it's crazy! lol

  • Donald Dares
    Donald Dares 7 ngày trước

    Watch and make vidio of euphoria pls

  • danielle veleta
    danielle veleta 8 ngày trước

    HER WALLPAPER

  • Camila Gómez
    Camila Gómez 8 ngày trước

    6:38 the background photo

  • Human Being
    Human Being 9 ngày trước

    What is the chocolate shop called

  • keira
    keira 11 ngày trước

    6:36 her lock screen 😂

  • Diana Alejandra Ramírez Luna
    Diana Alejandra Ramírez Luna 12 ngày trước

    i want that LV sweater but i'd probably could never afford it

  • berfin arslan
    berfin arslan 12 ngày trước

    HER PHONE BACKROUND HAHHAHAHAHAHAHA

  • Mateo Ceballos Querol
    Mateo Ceballos Querol 12 ngày trước

    Which corrupted disney channel child is this again?

  • L_ m
    L_ m 13 ngày trước

    6.36 i love emma's wallpaper

  • Sarah Barr
    Sarah Barr 16 ngày trước

    Her lockscreen lollllll

  • Mae Juvi
    Mae Juvi 16 ngày trước

    Her outfit for the show is so cute tho!

  • Obsession_ Baek
    Obsession_ Baek 19 ngày trước

    6:36 her lockscreen

  • Andréa Roussard
    Andréa Roussard 19 ngày trước

    her wallpaper is so funny😭

  • Alessia Giudice
    Alessia Giudice 21 ngày trước

    She’s fun and young...but Louis Vuitton and fashion and makeup and things that take that much of an effort are not associated with her and her “identity” and “brand”. She’s always in comfy clothes, she’s not a fashion girl and I don’t really get why Louis Vuitton chose her, the two just don’t match and as a marketing student I don’t see the point of all of this videos with her and fashion and makeup tbh

  • Jayven Okuda
    Jayven Okuda 21 ngày trước

    7:26
    Who else thought that was just a chocolate phone that she got

  • emma y
    emma y 22 ngày trước

    her phone wallpaper lmfaooooo

  • miss me
    miss me 22 ngày trước

    taemin.....is that you??

  • Rida Sohail
    Rida Sohail 22 ngày trước

    this video is so cute I love it, she's so entertaining -- pls do more!

  • M C
    M C 22 ngày trước +4

    i love how the lady on the phone just knew she was american

  • Yiğit Yavuz
    Yiğit Yavuz 23 ngày trước

    emma chamberlain flirting with a boy 10 minutes straight

  • Da Di
    Da Di 25 ngày trước

    Fashion's Jenna Marbles anyone?

  • xxemili.o_0 12
    xxemili.o_0 12 25 ngày trước

    i hate her voice so much ugh idk why omg

  • Courtney Cox
    Courtney Cox 25 ngày trước

    She looks so good with makeup

  • Divya Bhatt
    Divya Bhatt 25 ngày trước

    Sup Emma beacoup means very much

  • Yasir Ahmed
    Yasir Ahmed 26 ngày trước +1

    Did you know that she has the same last name as wilt chamberlain

  • mi so
    mi so 26 ngày trước

    6:36 is that mark zuckerberg on her phone??

  • tik tok not
    tik tok not 27 ngày trước

    she be vibin’

  • Leah Kinnon
    Leah Kinnon 27 ngày trước

    Omg u remind me of my friend Emma this is amazing

  • h.seokii
    h.seokii 28 ngày trước

    I really watched emma chaimberlain through a whole video without cursing hOW MUCH HAVE I MISSED

  • Anjali Mody
    Anjali Mody 29 ngày trước +1

    Omg I’m sooo mad! James should be doing her makeup!

  • Abby Sheremeta
    Abby Sheremeta Tháng trước

    Patrick did her makeup BEAUTIFULLY!!

  • Zahra Dadajan
    Zahra Dadajan Tháng trước

    4:10 Emma seems so loopy lol 🤣

  • Tieryn Oehrlein
    Tieryn Oehrlein Tháng trước +24

    “I look seven without any effort”

    Same here sis

  • Luna Orozco
    Luna Orozco Tháng trước

    Iv never watched euphoria

  • Yani Mani
    Yani Mani Tháng trước

    So no one is gonna take about Emma’s lock screen photo

  • diaper
    diaper Tháng trước

    She said “can I move into the lube” 💀

  • Athvna
    Athvna Tháng trước

    she has great hair

  • Zøe
    Zøe Tháng trước

    She's gorgeous ❤️

  • tember16
    tember16 Tháng trước

    6:36 is that mark zuckerberg as her background😂😂

  • Rosie Smith
    Rosie Smith Tháng trước

    The man in the back really said: 🕴🏻🌂

  • Baby girl 01
    Baby girl 01 Tháng trước

    did no one else notice her lock screen at 6:36 LMAO

  • fat tabby cat
    fat tabby cat Tháng trước

    okay but she’s not dating Ethan... but the Dolan Twins went to Paris for Louis Vuitton too 🤷‍♀️🤷‍♀️

  • Nicole Muhangi
    Nicole Muhangi Tháng trước

    her trying to pose had me on the floor

  • kozie
    kozie Tháng trước

    She’s such a natural person and doesn’t put on a full face of makeup on all the time. I think it’s great that she takes care of her skin like that.

  • Lil Thottie
    Lil Thottie Tháng trước

    Sooo emmas not for me. Not my cup of tea. But i Will never understand the amount of hate She gets. I mean yeah shes kinda annoying in that Teenage girl kinda Way But i mean arent we all a little bit annoying. Like i Get it, you Think her videos Are kinda annoying and that shes kinda overrated and i agree But just leave alone. Watch something Else. Like just..... dont watch her videos its not that hard

  • helios •
    helios • Tháng trước

    her beauty is so underestimated

  • Alison Alvarado
    Alison Alvarado Tháng trước +2

    I absolutely luvvvvvv Emma's personality 🥺

  • Jamie Lugos
    Jamie Lugos Tháng trước

    1:18

  • Stella
    Stella Tháng trước

    OMG THAT OUTFIT IS GORGEOUS

  • idan sorkin
    idan sorkin Tháng trước +2

    6:36 best backround ever.
    THANK me later

    • Ajay S
      Ajay S Tháng trước

      The picture on her phone's lockscreen 😂😂

  • Brittany Bonnie
    Brittany Bonnie Tháng trước

    i bet its annoying to real models in this show that she is getting special treatment and a personal mua and hair stylist

  • Africa Cohen
    Africa Cohen Tháng trước

    It's so funny because I live in Paris but I don't live that life.

  • iotaultsch
    iotaultsch 2 tháng trước +1

    I can't believe this girl is an influencer.

  • jul¡ana
    jul¡ana 2 tháng trước +1

    Still don’t understand why they keep inviting her if she doesn’t know a thing about fashion